Nationale Sportweek Sportfestival Utrecht

Zondag, 25 september 2016 (12:00)

Griftpark, Utrecht

Dit jaar is de gemeente Utrecht host city van de Nationale Sportweek 2016. Sport(plezier) gaat een week lang (van 17 t/m 25 september) centraal staan in deze stad. 25 september vindt het afsluitende sportevent in het Griftpark in Utrecht plaats, van 12:00 tot 18:00 uur.

De Nationale Sportweek wordt in Utrecht afgesloten met een sportfestival in het Griftpark waar sport, muziek, cultuur en food samen komen. Daar vind je de AUHV uiteraard ook; die dag zullen we groots uitpakken.

Het volgende is er onder meer te doen die dag:
  • Drilsimulator

• Leren werpen met een vliegvishengel op de castingbaan

• Werpwedstrijd met shads
  • Diverse sportvisopstellingen: karpervissen, wedstrijdvissen
  • Aquarium met zoekkaarten en vissen herkennen
  • Informatiebalie waar je met al je vragen over sportvissen terecht kunt, inclusief mooie promotiefilm
  • Gratis vissen voor viskids: we hebben hengels, tuigjes, aas en lokvoer klaar staan!

• AH Proefsport-actie: op vertoon van je volle AH-Spaarkaart en online aanmelding, ontvang je een gratis hengel!

AH-Sportweken: gratis hengel!

Vanaf 22 augustus kunnen klanten van 41 Albert Heijn winkels in de regio Utrecht sparen voor 'proefsporten'. Ze ontvangen stickers bij hun boodschappen. Bij 10 stickers kun je maximaal 7 keer sporten bij een deelnemende sportvereniging. De AUHV doet ook mee!

Klanten met een volle spaarkaart kunnen op 25 september gratis deelnemen aan alle activiteiten op onze Open Dag in het Griftpark in Utrecht. Er is die dag veel te doen: leren werpen met een vliegvishengel, tuigjes maken, drillen met een heuse drilsimulator, een werpbattle, een voerboot uitvaren, er zijn goodybags en nog veel meer.

Op vertoon van je volle AH-Spaarkaart ontvang je na aanmelding een gratis hengel! Daarnaast worden die dag voor AH-spaarders tussen 14:00 en 15:00 uur exclusieve clinics georganiseerd. Meld je direct gratis aan.