Uitwisseling nachtvisdocumenten AUHV en De Vaart-Poscar

Maandag, 19 december 2011

Al jaren werken de AUHV en buurvereniging De Vaart-Poscar uit Nieuwegein op allerlei vlakken samen. Een goede buur is tenslotte beter dan een verre vriend!

De samenwerking krijgt een mooi vervolg: binnenkort is het namelijk voor leden van de AUHV mogelijk om een nachtvispas van De Vaart-Poscar te kopen en andersom. Voorheen was dit alleen mogelijk voor leden van de vereniging zelf.

Zo kun je straks dus als lid van de AUHV nachtvissen op bepaalde wateren van De Vaart-Poscar. Ook kun je leden van de Vaart-Poscar binnenkort 's nachts verwachten aan de waterkant van bepaalde AUHV-wateren.

Let op: check altijd de voorwaarden, behorende bij je visdocumenten! Hierin staat precies waar je mag vissen, met hoeveel hengels en andere belangrijke informatie.

Nog geen AUHV-nachtvispas/ 3e hengelvergunning? Bestel 'm direct hier!