Programma AUHV Wedstrijdgroep

Zondag, 10 maart 2019

Het wedstrijdprogramma voor 2019 is opgesteld. De competitie bestaat uit 12 wedstrijden, de helft met de vaste hengel, de andere helft vrij. Daarnaast is een aantal extra wedstrijden ingepland. Wil je meevissen met deze spannende AUHV-competitie, meld je dan spoedig aan.

Hierbij het wedstrijdprogramma voor 2019. Gelet op het aantal aanvragen om mee te kunnen vissen en het (soms beperkte) aantal plekken op sommige wateren, graag z.s.m. doorgeven of je wel/niet dit jaar mee gaat vissen.Dat kan bij de wedstrijdcommissie, Dick Fasseur, 06-15086166, dickfas@live.nl.