Programma 2020

Voor 2020 hebben we met 14 activiteiten niet alleen een heel vol, maar óók een aantrekkelijk programma aan te bieden. Véél afwisseling in het programma en zoals je van ons gewend bent óók weer enkele nieuwe activiteiten waaronder twee exclusieve clinics, dus voor elk wat wils.
  • In uitzonderingsgevallen kunnen om organisatorische redenen datums of activiteiten wijzigen.
  • Deelname aan de "boot"visdagen is afhankelijk van het aantal beschikbare boten.
  • Deelname aan de activiteiten staat open voor leden van de AUHV (ouder dan 16 jaar) welke tevens bij de AUHV Roofvisgroep geregistreerd zijn.
 WeekDatum Activiteit
 104-01
NIEUW !! Utrecht – Noord/Oost Meerdere locaties – vanaf de kant gaan we met spin- en dropshothengel verschillende wateren in polders en parken van Utrecht bevissen op baars en snoek.
 608-02
Leidsche Rijn – Terwijde – vanaf de kant in de watergangen; véél afwisseling in watergangen en locaties en altijd leuke vangsten.
 822-02
Gravenbol – Maurik – met boten en porta’s op de Neder-Rijn en Amsterdam-Rijn kanaal en rond het Eiland van Maurik op snoekbaars en baars. Inmiddels een vaste waarde in ons programma.
10 07-03
NIEUW !! Street Fishing in Amsterdam – In het voorseizoen, als er nog niet teveel toeristen zijn en veel vis nog “binnen” zit hebben we de keus uit enkele street fishing parcoursen in Amsterdam en gezellig met z’n allen samen lunchen. Een tot de verbeelding sprekende dag met onze gids Ruben…
 1221-03
NIEUW !! Clinic “California-rig in de praktijk” – Deze finesse-techniek staat inmiddels breed in de belangstelling. Op deze dag gaan we onder leiding van enkele experts – in de praktijk - op een zandplas uitgebreid de fijne kneepjes oefenen.
 1802-05
Tom’s Creek – Lelystad – in het gesloten seizoen toch vissen…; met stevig materiaal steur, meerval en karper verschalken in de visvijvers. Altijd een heel gezellige dag met véél vis.
 2230-05
Opening seizoen – Linge – inmiddels traditie !! Lekker trollen en werpen vanuit de boten en porta’s. Snoek, snoekbaars, baars en roofblei kun je op deze schitterende rivier vangen.
2627-06
Finten – Nieuwe Waterweg – héél apart, vanaf de kant en kribben op deze zomergasten vissen, spectaculair, en een zéér dynamische omgeving – véél sport aan licht materiaal.
3025-07
NIEUW !! Clinic “Zeebaarzen in de praktijk” – Vanaf de kant gaan we deze prachtige oersterke zilte rover die bij iedereen wel tot de verbeelding spreekt bevissen. Maar wel onder deskundige begeleiding van enkele experts om de technieken onder de knie te krijgen.
Deze datum kan om organisatorische redenen verschoven worden
3422-08
Dropshot – middag + avond – “langs het kantje”, we weten nog niet precies waar, maar het is wel een actieve, leuke en gezellige bezigheid op een zwoele zomeravond.
3819-09
Hoge Vaart – het is volop baarstijd (!), lekker trollend en werpend vanuit de boten en porta’s zijn er flinke aantallen te vangen; óók worden er steeds méér grote (1mtr+) grote snoeken gevangen, en inmiddels ook snoekbaars.
4110-10
Kagerplassen – met boten , en vanaf de kant bevissen we dit mooie viswater. Dropshotten of werpend op baars werkt super ! Maar we gaan ook trollen en verticalen. Het vaarseizoen is nu achter de rug, dan zijn er, zo blijkt uit proefsessies, leuke resultaten te behalen.
4614-11
De Eem – De roofvissen trekken vanuit het grote water weer de prooivis achterna naar de overwinteringsplekken op rustiger rivieren en havens. Met de boten en porta’s lekker trollen, werpen en verticalen op deze mooie rivier met een uitstekend snoek- en snoekbaarsbestand.
5012-12
Stolwijk – de traditionele jaarafsluiting in deze schitterende visrijke polder; en tussen de middag gezamenlijk erwtensoep en broodjes eten – een uiterst gezellige gastvisdag met gids..

Disclaimer:
De AUHV Roofvisgroep organiseert geheel vrijblijvend activiteiten waardoor deelnemers in de gelegenheid gesteld worden om gezamenlijk hun hobby uit te voeren en van elkaar te leren en aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade, in welke vorm dan ook, ontstaan door of vanwege deelname aan de activiteiten. Deelname aan activiteiten, georganiseerd door de AUHV Roofvisgroep geschiedt op basis van vrijwilligheid en geheel op eigen risico, de deelnemer dient ouder dan 16 jaar te zijn – tenzij hij/zij vergezeld en begeleid wordt door een volwassene – en vrijwaart daarbij tevens de AUHV Roofvisgroep en/of de organisator van de activiteit tegen aansprakelijkheid voor schade, in welke vorm dan ook, ontstaan door of vanwege deelname aan de activiteit. Met inschrijving op, of deelname aan een activiteit van de AUHV Roofvisgroep verklaart u kennis genomen te hebben van, en in te stemmen met het bovenstaande.