Programma 2020

Véél afwisseling in het programma en zoals je van ons gewend bent óók weer enkele nieuwe activiteiten waaronder twee exclusieve clinics, dus voor elk wat wils.

AUHV leden (ouder dan 16 jaar) die tevens zijn geregistreerd bij de AUHV Roofvisgroep krijgen automatisch uitnodigingen voor de activiteiten.
Deelname aan de "boot"visdagen is afhankelijk van het aantal beschikbare boten.

WeekDatum Activiteit

NIEUW !! Utrecht – Noord/Oost Meerdere locaties
vanaf de kant gaan we met spin- en dropshothengel verschillende wateren in polders en parken van Utrecht bevissen op baars en snoek.

Leidsche Rijn – Terwijde
vanaf de kant in de watergangen; véél afwisseling in watergangen en locaties en altijd leuke vangsten.

Gravenbol – Maurik
met boten en porta’s op de Neder-Rijn en Amsterdam-Rijn kanaal en rond het Eiland van Maurik op snoekbaars en baars. Inmiddels een vaste waarde in ons programma.

NIEUW !! Street Fishing in Amsterdam
In het voorseizoen, als er nog niet teveel toeristen zijn en veel vis nog “binnen” zit hebben we de keus uit enkele street fishing parcoursen in Amsterdam en gezellig met z’n allen samen lunchen. Een tot de verbeelding sprekende dag met onze gids Ruben…

NIEUW !! Clinic “California-rig in de praktijk”
Deze finesse-techniek staat inmiddels breed in de belangstelling. Op deze dag gaan we onder leiding van enkele experts – in de praktijk - op een zandplas uitgebreid de fijne kneepjes oefenen.

Tom’s Creek – Lelystad
in het gesloten seizoen toch vissen…; met stevig materiaal steur, meerval en karper verschalken in de visvijvers. Altijd een heel gezellige dag met véél vis.

Opening seizoen – Linge
inmiddels traditie !! Lekker trollen en werpen vanuit de boten en porta’s. Snoek, snoekbaars, baars en roofblei kun je op deze schitterende rivier vangen.

Finten – Nieuwe Waterweg
héél apart, vanaf de kant en kribben op deze zomergasten vissen, spectaculair, en een zéér dynamische omgeving – véél sport aan licht materiaal.

NIEUW !! Clinic “Zeebaarzen in de praktijk”
Vanaf de kant gaan we deze prachtige oersterke zilte rover die bij iedereen wel tot de verbeelding spreekt bevissen. Maar wel onder deskundige begeleiding van enkele experts om de technieken onder de knie te krijgen.
Deze datum kan om organisatorische redenen verschoven worden

Dropshot – middag + avond
“langs het kantje”, we weten nog niet precies waar, maar het is wel een actieve, leuke en gezellige bezigheid op een zwoele zomeravond.

Hoge Vaart
het is volop baarstijd (!), lekker trollend en werpend vanuit de boten en porta’s zijn er flinke aantallen te vangen; óók worden er steeds méér grote (1mtr+) grote snoeken gevangen, en inmiddels ook snoekbaars.

Kagerplassen
met boten , en vanaf de kant bevissen we dit mooie viswater. Dropshotten of werpend op baars werkt super ! Maar we gaan ook trollen en verticalen. Het vaarseizoen is nu achter de rug, dan zijn er, zo blijkt uit proefsessies, leuke resultaten te behalen.

De Eem
De roofvissen trekken vanuit het grote water weer de prooivis achterna naar de overwinteringsplekken op rustiger rivieren en havens. Met de boten en porta’s lekker trollen, werpen en verticalen op deze mooie rivier met een uitstekend snoek- en snoekbaarsbestand.

Stolwijk
de traditionele jaarafsluiting in deze schitterende visrijke polder; en tussen de middag gezamenlijk erwtensoep en broodjes eten – een uiterst gezellige gastvisdag met gids..

Disclaimer:
De AUHV Roofvisgroep organiseert geheel vrijblijvend activiteiten waardoor deelnemers in de gelegenheid gesteld worden om gezamenlijk hun hobby uit te voeren en van elkaar te leren en aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade, in welke vorm dan ook, ontstaan door of vanwege deelname aan de activiteiten. Deelname aan activiteiten, georganiseerd door de AUHV Roofvisgroep geschiedt op basis van vrijwilligheid en geheel op eigen risico, de deelnemer dient ouder dan 16 jaar te zijn – tenzij hij/zij vergezeld en begeleid wordt door een volwassene – en vrijwaart daarbij tevens de AUHV Roofvisgroep en/of de organisator van de activiteit tegen aansprakelijkheid voor schade, in welke vorm dan ook, ontstaan door of vanwege deelname aan de activiteit. Met inschrijving op, of deelname aan een activiteit van de AUHV Roofvisgroep verklaart u kennis genomen te hebben van, en in te stemmen met het bovenstaande.