Programma 2019

We gaan in 2019 wéér voor 13 activiteiten ! Véél afwisseling in het programma en zoals je van ons gewend bent óók weer enkele nieuwe activiteiten, dus voor elk wat wils.
De dagen kunnen om organisatorische redenen eventueel inhoudelijk wijzigen maar de datums staan vast.

WeekDatum Activiteit
Utrecht- Meerdere locaties
Vanaf de kant, de kades of de terrassen gaan we met spin- en dropshothengel verschillende wateren, verspreid over Utrecht, bevissen op baars en snoek.
Leidsche Rijn - Terwijde
vanaf de kant in de watergangen; véél afwisseling in watergangen en locaties.
Dood aas Visdag
statisch vissen met beetmelder of dobber, gericht op grote snoek… sinds 2015 in ons programma opgenomen; iets geheel anders dan wij als “actieve” roofvissers gewend zijn.
Gravenbol - Maurik
Met boten en porta’s op de Neder-Rijn en rond het Eiland van Maurik op snoekbaars en baars. Vorig jaar een groot succes.
TomsCreek - Lelystad
In het gesloten seizoen toch vissen…; met stevig materiaal steur, meerval en karper verschalken in de visvijvers. Altijd een heel gezellige dag met véél vis.
Opening seizoen - Linge
Inmiddels traditie !! Lekker trollen en werpen vanuit de boten en porta’s. Snoek, snoekbaars, baars en roofblei kun je op deze schitterende rivier vangen.
NIEUW!! Kagerplassen
Met boten , en vanaf de kant bevissen we dit mooie viswater. Dropshotten of werpend op baars werkt super ! Maar we gaan ook trollen en verticalen. Proefsessies waren heel succesvol.
Finten- Nieuwe Waterweg
Héél apart, vanaf de kant en kribben op deze zomergasten vissen in een zéér dynamische omgeving – véél sport aan licht materiaal.
Dropshot- middag + avond
“Langs het kantje”, we weten nog niet precies waar, maar het is wel een actieve, leuke en gezellige bezigheid op een zwoele zomeravond.
Hoge Vaart
Het is volop baarstijd (!), lekker trollend en werpend vanuit de boten en porta’s zijn er flinke aantallen te vangen; óók worden er steeds méér grote (1mtr+) grote snoeken gevangen, en inmiddels ook snoekbaars.
4219-10Meijepolder
Met licht materiaal lekker struinen langs de polderwateren waarin de planten al grotendeels afgestorven zijn. Een vaste waarde in ons programma met gegarandeerd vis.
De Eem - NIEUW in ons programma
Vorig jaar was de helling niet beschikbaar dus lukte het niet maar dit jaar gaan we het wéér proberen. Met de boten en porta’s lekker trollen, werpen en verticalen op deze mooie rivier met een uitstekend snoek- en snoekbaarsbestand.
5014-12Stolwijk
De traditionele jaarafsluiting in deze schitterende visrijke polder; en tussen de middag gezamenlijk erwtensoep en broodjes eten in ons "stamcafé" – een uiterst gezellige gastvisdag met gids.
Disclaimer:
De AUHV Roofvisgroep organiseert geheel vrijblijvend activiteiten waardoor deelnemers in de gelegenheid gesteld worden om gezamenlijk hun hobby uit te voeren en van elkaar te leren en aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade, in welke vorm dan ook, ontstaan door of vanwege deelname aan de activiteiten. Deelname aan activiteiten, georganiseerd door de AUHV Roofvisgroep geschiedt op basis van vrijwilligheid en geheel op eigen risico, de deelnemer dient ouder dan 16 jaar te zijn – tenzij hij/zij vergezeld en begeleid wordt door een volwassene – en vrijwaart daarbij tevens de AUHV Roofvisgroep en/of de organisator van de activiteit tegen aansprakelijkheid voor schade, in welke vorm dan ook, ontstaan door of vanwege deelname aan de activiteit. Met inschrijving op, of deelname aan een activiteit van de AUHV Roofvisgroep verklaart u kennis genomen te hebben van, en in te stemmen met het bovenstaande.