Vrijwilligers in het zonnetje gezet (video)

Dinsdag, 20 mei 2014

Het is een cliché, maar meteen een waarheid als een koe: de AUHV kan niet zonder haar vrijwilligers! Hun werk tijdens bijvoorbeeld wedstrijden, vislessen, beurzen, wateronderzoeken, Nationale Hengeldag en sportvisserijcontroles is goud waard. En dan is dat nog maar een kleine greep uit de brede reeks aan taken en bezigheden van de dames en heren.

Let op: we verzamelen om 06:45 uur op de carpoolplaats in Houten. Vanuit daar vertrekken we met de bus naar Reutem!

Zoals elk jaar worden alle vrijwilligers tijdens de jaarlijkse 'Actievendag' symbolisch in het zonnetje gezet. Dit jaar belooft het een spannende dag te worden, want we gaan met de hele groep op zaterdag 21 juni vissen bij 'Wild - Bijzonder vissen' in Reutum. Er schijnen reusachtige steuren, meervallen, karpers en bijzondere baarzen te zwemmen.

Check een leuke uitzending van onze zuiderburen over Wild - Bijzonder vissen op Jacht & Vis TV:

De hele dag is compleet verzorgd, inclusief vervoer per bus, lunch, hengelsportmateriaal en een lekkere BBQ.

Alle vrijwilligers ontvangen een persoonlijke uitnodiging. Vriendelijk verzoek om vóór 7 juni te laten weten of je mee gaat. Mocht jij vrijwilliger zijn, en je hebt de brief per abuis niet ontvangen, neem dan contact op met Henny Ederveen (henny@auhv.nl).

We hopen net als andere jaren op een grote opkomst!

Lees ook: