Kom ook naar de ALV op 28 april!

Maandag, 17 maart 2014

Het bestuur van de AUHV - Algemene Utrechtse Hengelaars Vereniging - nodigt je van harte uit voor de ledenvergadering, die op maandag 28 april zal worden gehouden in Restaurant ‘De Engel’, Burgemeester Wallerweg 2 in Houten. Aansluitend geeft Gerben Koopmans een presentatie over de AUHV Karpergroep.

De zaal is open vanaf 19.30 uur. De vergadering begint om 20.00 uur. Toegang uitsluitend op vertoon van je AUHV-bewijs van lidmaatschap (VISpas) 2014.

De agenda ziet er als volgt uit:

1. Welkom en opening

2. Ingekomen stukken

Verzoeken waarover een besluit moet worden genomen in de ledenvergadering moeten uiterlijk 4 weken voor de ledenvergadering ontvangen zijn bij de secretaris.

3. Mededelingen

• Actieplan 2017
  • Biezenvelden
  • Viswatercommissie
4 Verslag vorige ledenvergadering

Het verslag van de vergadering van 22 april 2013 kun je hier lezen (.doc) en is gepubliceerd in Hengelsport rond de Domstad juni 2013

5 Jaarverslag 2013
Open hier het jaarverslag 2013 (pdf).

6 Financiële zaken
  • Financiële verantwoording over 2013.
  • Verslag bevindingen kascontrolecommissie.
  • Décharge door kascontrolecommissie van het bestuur voor het gevoerde beleid.
  • Begroting 2014; vaststelling contributie 2015.
De financiële verantwoording en de begroting zijn vanaf 4 weken voor de vergadering opvraagbaar via de penningmeester en zullen op de vergadering ter inzage liggen.

7 Verkiezing leden kascontrolecommissie

8 Verkiezing bestuursleden

Aftredend en herkiesbaar volgens het rooster zijn Leo Harmsen en Wim Huisen. Leden die zich kandidaat willen stellen kunnen zich schriftelijk aanmelden, voorzien van motivatie, ervaring en kennis bij het secretariaat.
9 Wat verder ter tafel komt

Behandeling van schriftelijk ingediende vragen.

10 Rondvraag

11 Sluiting

Gezellig napraten met een drankje en hapje.

Aansluitend: presentatie AUHV Karpergroep

Aansluitend aan de ledenvergadering zal Gerben Koopmans van de AUHV Karpergroep een presentatie houden over de resultaten dusver en de plannen op het gebied van karpervisserij in onze regio.