Poldersnoekdag The Leader 27 nov

Maandag, 17 oktober 2011

Het snoekseizoen is weer begonnen. Vliegvisclub The Leader wil graag met de leden van The Leader een snoekdag in de polder organiseren, en wel op zondag 27 november 2011.

Wij hebben hiervoor de polder van HSV Groot Rotterdam uitgezocht met als vertrekpunt restaurant De Loet te Lekkerkerk, bij sommige leden wel bekend van eerdere snoekdagen. Wij verzamelen die dag omstreeks 08.45 uur in De Loet en na een bak koffie gaan we in koppeltjes omstreeks 09.00 uur te voet gewapend met de vliegvishengel het veld in.

Na tot ongeveer 12.00 uur te hebben gevist, kunnen wij tot 13.00 uur in De Loet iets eten/drinken en gaan voor de middag nog een paar uurtjes het veld in. Einde snoekdag ongeveer ( in De Loet )16.00 uur.

Er zijn leden onder ons die lid zijn van HSV Groot Rotterdam, die hebben geen vergunning voor het viswater nodig. Voor diegenen die dat niet zijn, is er in overleg met de HSV Groot Rotterdam afgesproken dat wij een aantal dagvergunningen kunnen krijgen tegen € 5.- per vergunning. Deze kosten zullen door de leden die een vergunning nodig hebben ter plaatse aan de penningmeester moeten worden vergoed. Zij die een dagvergunning moeten hebben, dienen dit bij opgave via de email wel te vermelden, zodat de vergunningen op tijd besteld kunnen worden.

Het adres waar wij verzamelen is: Restaurant De Loet, Kerkweg 279 2941 LA Lekkerkerk.

Tot 15 november kunt u zich voor deze dag opgeven bij Ad Werdekker, dit i.v.m de bestelling en het rondmaken van de benodigde dagvergunningen.

Veel snoek,

het bestuur The Leader.