Oproep: help een sportvissende dame in nood!

Donderdag, 18 juli 2013

Een lekker dagje vissen; voor veel sportvissers zo logisch als wat. Je pakt je spullen en hop, naar de waterkant. Voor sommigen geldt die vanzelfsprekendheid echter niet. Afgelopen week ontvingen we onderstaande vraag van Elles Dingjan, werkzaam in een verpleeghuis in Houten.

'Ik zal mij even kort voorstellen, mijn naam is Elles Dingjan, ik werk als coördinator vrijwilligers in een verpleeghuis in Houten. Mijn werk bestaat o.a. uit het vinden van vrijwilligers voor onze bewoners. Sinds kort hebben wij een nieuwe bewoonster die een vrijwilliger zoekt om af en toe mee te vissen. Mevrouw heeft vroeger ook vaak gevist en was er best goed in (volgens familie). Mw. heeft zelf ook nog een hengel. Mevrouw is mobiel, zeer fit en actief maar heeft een vorm van dementie. Zij kan dus niet alleen op pad.

Aangezien ik geen vrijwilliger in ons eigen bestand heb die vist probeer ik het via uw vereniging. Wellicht kent u een lid die bereid is om af en toe met mevrouw te vissen. Ik hoop een reactie van u te mogen ontvangen.'

Kijk, daar werken we uiteraard graag aan mee. En tussen die ruim 9.000 leden van de AUHV moet er toch tenminste één zitten die bereid en in staat is om deze dames te helpen.

Laat je horen!

Bij deze dus de oproep: wie kan en wil deze dames helpen aan mooie sportvismomenten? Graag ontvangen we je reactie via info@auhv.nl. Wij zorgen dan voor de contactgegevens.

Alvast bedankt!

Update 13/08/2013

Inmiddels hebben verschillende sportvissers gehoor gegeven aan de oproep, waarvoor hartelijk dank! De gegevens zijn inmiddels doorgestuurd. We zien uit naar een verslag en eventuele foto's van een mooie visdag met betrokkenen. Deze plaatsen we uiteraard graag op internet.