22 april Algemene Ledenvergadering 2013: kom jij ook?

Woensdag, 27 maart 2013

Schrijf meteen in je agenda: de Algemene Ledenvergadering van de AUHV vindt dit jaar plaats op maandag 22 april in Restaurant ‘De Engel’ in Houten. De zaal is open vanaf 19.30 uur. De vergadering begint om 20.00 uur. Na afloop houdt Martin Hoorweg van Sportvisserij Nederland een boeiend verhaal over de Europese meerval in Nederland.

Het afgelopen jaar was een succesvol sportvisjaar voor de AUHV. De vereniging is met ruim 5% gestegen naar zo'n 9.400 leden. De vacature voor een voorzitter is ingevuld en er is hard gewerkt aan een mooi beleidsstuk voor de komende jaren. Op tal van gebieden is veel gebeurd. Een en ander hebben we in ons jaarverslag opgenomen, dat je hier kunt downloaden (pdf).

Algemene ledenvergadering 2013

De agenda ziet er als volgt uit:

• Opening
  • Ingekomen stukken
    - Verzoeken waarover een besluit moet worden genomen in de ledenvergadering moeten uiterlijk 4 weken voor de ledenvergadering ontvangen zijn bij de secretaris.
  • Mededelingen
  • Verslag vorige ledenvergadering
    - Het verslag van de vergadering van 16 april 2012 is gepubliceerd in Hengelsport rond de Domstad nr. 2012-2.
  • Jaarverslag 2012
    - Zie elders in dit blad.
  • Financiële zaken
    - Financiële verantwoording over 2012.
    - Verslag bevindingen kascontrolecommissie.
    - Décharge door kascontrolecommissie van het bestuur voor het gevoerde beleid.
    - Begroting 2013; vaststelling contributie 2014.
    - De financiële verantwoording en de begroting zijn vanaf 4 weken voor de vergadering opvraagbaar via de penningmeester en zullen op de vergadering ter inzage liggen.
  • Verkiezing leden kascontrolecommissie
  • Voordracht en benoeming Robin Blokhuijzen tot bestuurslid
  • Verkiezing bestuursleden
    - Aftredend en herkiesbaar is secretaris Jim van de Burgt, aftredend en herkiesbaar volgens het rooster zijn 2e voorzitter Edward Broekhuizen en bestuurslid Danny Bok. Leden die zich kandidaat willen stellen kunnen zich schriftelijk aanmelden, voorzien van motivatie, ervaring en kennis bij het secretariaat.
  • Wat verder ter tafel komt
    - Behandeling van schriftelijk ingediende vragen.
  • Rondvraag
  • Sluiting
    - Gezellig napraten met een drankje en hapje.

Na afloop van het formele gedeelte zal Martin Hoorweg een boeiend verhaal houden over de meerval in Nederland. Martin is bij Sportvisserij Nederland werkzaam als projectleider aangesteld voor onderzoek naar de Europese meerval. In dit kader zijn onder meer onderzoeken gedaan in de Maas in Limburg en de Westeinder Plassen bij Aalsmeer.

Hopelijk tot de 22ste, je bent van harte welkom!