Gezocht: vrijwilligers met hart voor de jeugd

Zaterdag, 17 februari 2018

Het bestuur van de AUHV wil graag meer aandacht besteden aan de eigen AUHV-jeugdleden. Daarvoor zijn we op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die een aantal keren per jaar in te zetten zijn voor de organisatie en ondersteuning van diverse activiteiten.

Denk aan een jeugddag, een basiscursus sportvissen, het schrijven van jeugdpagina in ons magazine en op de website of aan deelname aan de jaarlijkse hengelsportbeurs.

We zoeken naar AUHV-leden die deze jeugdcommissie vanaf de grond willen opstarten en uitbouwen. Uiteraard met ondersteuning vanuit het bestuur. Een VOG-verklaring is verplicht als je bij de AUHV (jeugd)vrijwilligerswerk doet, maar deze kan via de vereniging worden aangevraagd.

Wil jij er de schouders onder zetten? Meld je dan via een kort berichtje met motivatie aan via info@auhv.nl en we nemen contact met je op.