Doe jij mee met wedstrijdvissen?

Dinsdag, 18 december 2012

De AUHV wil graag weten of er bij de AUHV-jeugd (tot 18 jaar) interesse is om in 2013 wedstrijden te vissen. Je wordt geholpen door ervaren wedstrijdvissers en misschien word je wel uitgezonden naar de federatiekampioenschappen!

Ben jij gek van vissen en wil je dit graag in wedstrijden bewijzen? Vul dan het formuliertje op deze pagina in. Als er voldoende aanmeldingen zijn, zal de AUHV het verder organiseren en krijg je bericht.

Houd voor meer informatie ook deze website en onze Facebook en Twitter in de gaten!

-> Geef aan dat je interesse hebt!