Wil jij meer sportvissen op RTV Utrecht? Stem mee!

Woensdag, 31 oktober 2012

Op donderdag 1 november voert Sportvisserij Nederland op verzoek van HSV De Vaart-Poscar een visserijkundig onderzoek uit in de Kanovijver en de Parkhoutvijver te Nieuwegein. RTV Utrecht maakt hiervan een leuke reportage, mits er vanavond genoeg stemmen op dit onderwerp binnen komen!

Het visserijkundig onderzoek start om 09:00 uur in de Kanovijver en om 13:00 in de Parkhoutvijver van HSV De Vaart-Poscar en geïnteresseerden zijn van harte welkom om te komen kijken. Er zullen tijdens het onderzoek meerdere basisscholen langskomen om de visstandbemonstering en de visvangst te bewonderen. Ook krijgen ze aan de waterkant een speciale ‘visles’ van een Vismeester van Sportvisserij Nederland.

RTV Utrecht komt alleen langs om te filmen als er vanavond (31 oktober) voldoende stemmen worden uitgebracht via de website van RTV Utrecht. Het onderzoek is één van de drie onderwerpen in het onderdeel ‘Keuze van de Kijker’. Dit is een vast onderdeel van het programma U Vandaag op RTV-Utrecht.

Als Sportvisserij Nederland de meeste stemmen krijgt, komt de filmploeg van U Vandaag donderdagmorgen filmen. De reportage wordt dan donderdagavond 1 november uitgezonden in het programma U Vandaag.

Jouw stem telt!

Stemmen kan via de website van RTV Utrecht. Help ons om te winnen en stem voor meer sportvisserij op RTV Utrecht!