Lidmaatschap & contributiebetaling 2013

Donderdag, 1 november 2012

Hierbij enkele belangrijke zaken met betrekking tot jouw lidmaatschap en contributiebetaling bij de AUHV. Lees het goed door, zodat we je optimaal van dienst kunnen zijn en je je AUHV-VISpas op tijd in je bezit hebt.

Wijzigingen

Controleer uw gegevens op de adresstrook van uw verenigingsmagazine of uw VISpas 2012. Kloppen deze niet, geef uw wijziging dan zo spoedig mogelijk door aan de ledenadministratie via auhv@vispas.nl, dan komt het goed op uw VISpas 2013 te staan. Let in het bijzonder op uw geboortedatum.

Contributie

De contributie voor 2013 is ongewijzigd; deze is € 30 en voor jeugdleden € 10. Bent u een, door Sportvisserij Nederland vastgesteld, lid van meer hengelsportverenigingen, dan hoeft u maar één keer landelijke afdracht te betalen en bedraagt uw contributie € 14.

Betaling contributie

Uw contributie kan op verschillende manieren worden voldaan. Denkt u a.u.b. ook aan een donatie aan het AUHVfonds Blauwe Vogel ’74? Vul dan op de acceptgirokaart of internetbank-overschrijving een hoger bedrag in dan de contributie. Het extra deel is dan automatisch voor het AUHVfonds voor ‘onze’ gehandicapte kinderen van de stichting Blauwe Vogel ’74.

Acceptgiro

Omstreeks half november ontvangt u de acceptgiro voor betaling van uw AUHV lidmaatschap 2013. Onderteken deze en doe hem direct op de post, dan heeft u nog voor het nieuwe jaar uw documenten in huis!

Internetbankieren

Maakt u de contributie over met internetbankieren? Vermeld dan alleen het 16-cijferige betalingskenmerk op de juiste plaats (dus niet als mededeling). Ook andere gegevens worden door de automatische verwerking niet meegenomen. Ook bij deze betalingswijze geldt dat, wanneer u deze direct betaalt, u de AUHV visdocumenten voor het nieuwe jaar in huis heeft.

Automatische incasso

Heeft u een automatische incasso afgegeven dan krijgt u hiervoor ook dit jaar € 1,25 extra korting, dit is de besparing op de kosten van aanmaak en verwerking van acceptgiro’s. Is incasso na herhaalde pogingen niet mogelijk, dan ontvangt u daarna een acceptgiro en vervalt de incassokorting.

Doen:

• Vul de acceptgirokaart vandaag nog in, onderteken deze en stuur ‘m zo snel mogelijk naar uw bank.
  • Of doe vandaag de elektronische overschrijving en neem het betalingskenmerk van de acceptgirokaart over.

NIET doen:

• Maak geen eigen overschrijving. De verzending van uw nieuwe documenten wordt dan ernstig vertraagd.
  • Betaal niet op het postkantoor, de betaling hiervan wordt niet altijd goed doorgegeven.
  • Koop geen nieuwe VISpas, uw lidmaatschap wordt zonder tijdig opgezegd te zijn automatisch verlengd. U bespaart uzelf hiermee minimaal een dubbel lidmaatschap en inschrijfkosten.

Lees hier meer over contributies en visdocumenten.