Stem ook op ons goede doel: Blauwe Vogels '74!

Donderdag, 17 november 2016

We hebben je hulp nodig! De AUHV is al jarenlang trouw sponsor van Stichting Blauwe Vogel '74; de stichting die gehandicapte kinderen wekelijks helpt met sporten (judo, zwemmen en sportvissen). De Stichting maakt kans op een bijdrage van Specsavers maar heeft daarvoor wel voldoende stemmen nodig. Stem je met ons mee?

De Stichting Blauwe Vogel ’74 heeft zich aangemeld bij Stichting Specsavers voor een bijdrage.Vanaf vandaag is het mogelijk om je stem uit te brengen.

Wat je moet doen is het volgende:
- Bevestig je stem die je in je mail hebt ontvangen

Let op: dit kan per e-mail adres maar één keer per 24 uur en in totaal maximaal 20 keer. Leef je dus vooral uit, mocht je een paar minuten over hebben.

Met al onze leden verwachten we zeker een verschil te kunnen maken: laten we de kids naar een mooie overwinning stemmen :)

Iedereen alvast hartelijk dank, mede namens:

Jan en Annemarie Bakker van Stichting Blauwe Vogel '74