Nieuwe winkel: Hengelsport Zeist

Donderdag, 30 augustus 2012

Met het vertrek van Schuurman de Molen een paar jaar geleden uit Zeist verdween er ook een goed gesorteerde hengelsportzaak uit onze regio.

Toen ook een aantal andere dierenwinkels hun deuren sloten bleek er in de omgeving nog nauwelijks aanbod van hengelsportartikelen te zijn. De vissers (en die zijn toch goed vertegenwoordigd in de omgeving van Zeist) moesten voor hun hengels en aas een reis naar Utrecht of Houten maken. Even snel naar de Slotvijver werd een hele onderneming. Gelukkig is dat nu voorbij!

Aanstaande vrijdag 31 augustus vanaf 16.00 uur start de verkoop van hengelsportartikelen en aas in de winkel 'Hengelsport Zeist' aan de Dijnselburgerlaan 1-2 in Zeist (boven PetsPlace).

Het nu aanwezige assortiment bestaat uit een brede lijn artikelen uit het assortiment van het kwaliteitsmerk DAM. Verder hebben ze verschillende soorten lokaas, wormen en maden, outdoorkleding, etc. Maar daarmee zijn we er natuurlijk nog niet. Het assortiment zal naar wens van de klanten worden uitgebreid.

Bron: www.hengelsportzeist.nl

Vanzelfsprekend is de AUHV-vergunning hier te verkrijgen!