Dag voor onze vrijwilligers: 3 september!

Vrijdag, 19 augustus 2016

De jaarlijkse AUHV Actievendag, waarbij alle vrijwilligersdag in het zonnetje worden gezet, vindt dit jaar plaats op zaterdag 3 september in visvijvercomplex 't Mun in Appeltern.

Per bus vertrekken we naar Herberg 't Mun in Appeltern (omgeving Tiel), waar we ons vissersgeluk zullen beproeven in de ruim opgezette forellen-, zalmforel en karpervijvers. Een fantastische plek in het Land van Maas en Waal, waar de AUHV die dag een aantal vijvers geheel of gedeeltelijk afhuurt voor haar vrijwilligers.

Visvijvercomplex 't Mun in Appeltern

Meld je aan!

Meer informatie vind je in de uitnodiging die je per post hebt ontvangen. Graag horen we van je of je mee gaat of niet. Dat kan per mail aan henny@auhv.nl.

Heb je geen uitnodiging ontvangen en ben je wel als vrijwilliger actief voor de AUHV? Neem dan ook even contact op met Henny via henny@auhv.nl.

Let op: je kunt uiteraard je eigen materiaal meenemen, maar er gelden wel specifieke regels op deze locatie. Check de site en zorg dat je materiaal goed in orde is.

Verzamelen: 07:30 op de carpoolplaats in Houten. Vandaar vertrekken we per bus naar Appeltern!

Tot zaterdag 3 september, we hebben er zin in!

Vrijwilligers gezocht

Wil jij er volgend jaar ook bij zijn? We kunnen altijd vrijwilligers gebruiken! Lees er hier meer over en kijk of je wat voor de hengelsport kunt betekenen.