Magazine Hengelsport rond de Domstad deze week in je bus!

Donderdag, 16 juni 2016

Yes! Deze week valt ie weer bij je in de brievenbus: ons magazine Hengelsport rond de Domstad. Veel leesplezier!

In deze juni-uitgave onder meer een verslag van de Algemene Ledenvergadering op 25 april, de introductie van 4 nieuwe BOA's in onze regio, nieuws over de Wedstrijdgroep, het 1-jarig bestaan van hengelsportwinkel Laurens Visvrienden, en de volgende uitgebreide artikelen:

Adri van der Giessen neemt je tijdens een aantal mooie vissessies mee naar de Lek, de haven van Spakenburg, de Eem en de Utrechtse Vecht.

In een uitgebreid vragenvuur wordt AUHV-bestuurder Danny Bok stevig aan de tand gevoeld over zijn beide passies: sportvissen en duiken. En dat levert verrassende inzichten op!

De AUHV Roofvisgroep neemt je mee tijdens één van de vele uitstapjes, dit keer in Vleuten-Terweijde tijdens de laatste sessie voor de gesloten tijd.

In een uitgebreid artikel van Kees van der Hulst van de AUHV Vliegvisgroep, leer je meer over elzenvliegen, haarmuggen en buurjongens. Leuk!

Hengelsport rond de Domstad is het officiële ledenmagazine van de AUHV en verschijnt in een oplage van ruim 10.000 stuks. Het blad wordt in samenwerking met Vipmedia geproduceerd (bekend van o.a. de Beet). Online is ook ons archief beschikbaar.

Mocht je zelf leuke of interessante artikelen hebben voor in het blad, mail deze door naar: redactie@auhv.nl.