Weinig vis tijdens eerste viswedstrijden

Dinsdag, 10 mei 2016

De AUHV competitie is op 14-maart gestart. De eerste vijf wedstrijden waren ronduit slecht te noemen. Alle wateren waar gevist werd, brachten weinig tot geen vis in het net. Het dieptepunt was de Vecht, waar maar liefs negen van de dertien vissers geen vis ter weging konden brengen. Het warmere weer zorgt hopelijk voor een kentering.

Wellicht had het te maken met de koude en winderige weersomstandigheden. Positieve uitschieter was het Merwedekanaal.

Verslag 2e wedstrijd wedstrijdvissers

Op 23 april vervist in het Amsterdam Rijnkanaal bij Breukelen. Om 7.30 uur verzamelden 15 vissers zich aan de waterkant voor hun 2e wedstrijd. Het weer en de vissen waren hen deze dag niet gunstig gesteld; regen, veel wind en weinig vis.

In het eerste vak wist Marco van Buuren beslag te leggen op de eerste plek met 2750 gram en In het tweede vak deed Michel Sefcik dat met 3600 gram. Nico Westphal verdedigde zijn eerste plek met een vangst van 3300 gram.

Tussen stand vijf wedstrijden

1 Charles Pouw 22 pnt
2 Bart Merkus 28 pnt
3 Bertus Pouw 28 pnt
4 Michel Cefcik 35 pnt
5 Donald Janssen 36 pnt

21 mei vindt de volgende wedstrijd plaats in Nieuwegein (Bongenaar ond.)

Meer weten over de AUHV-competitie? Klik hier of kijk in de agenda op onze homepage.