Streetfishcompetitie 2016: meld je aan! (video)

Maandag, 21 december 2015

In 2016 is Utrecht voor het eerst onderdeel van de Streetfishcompetitie van Sportvisserij Midwest Nederland. De wedstrijd in Utrecht wordt op 6 maart gevist in het hart van onze mooie stad. Je kunt je vanaf nu gratis aanmelden!

Alkmaar, Amersfoort, Haarlem, Utrecht, Lelystad en Amsterdam zijn de steden waar de streetfishcompetitie van Sportvisserij MidWest Nederland plaatsvindt.

Er zijn te gekke prijzen, een geheel verzorgde visdag met visgidsen Daan Verbruggen en Mike Dijkstra, hengels, molens en andere mooie prijzen. Voor de dagwinnaars zijn er ook leuke prijzen te winnen én bij de eerste wedstrijd is er voor alle deelnemers een goed gevulde goodiebag.

Check de video van de finale van afgelopen jaar:

Vanaf 10 jaar, in teams

Iedereen van 10 jaar en ouder kan meedoen. Een team bestaat uit vier deelnemers waarvan twee streetfishers 21 jaar of ouder mogen zijn. Ieder team mag twee reserve deelnemers hebben. Van de zes wedstrijden moet je er minimaal 5 meedoen. De wedstrijddata zijn:

• Alkmaar 21/2
  • Utrecht 6/3
  • Lelystad 20/3
  • Amersfoort 29/5
  • Haarlem 12/6
  • Amsterdam 26/6 (finale)

Van de 15 grootste baarzen, de 10 grootste snoekbaarzen en de 5 grootste snoeken tellen alle centimeters in punten mee. De overige vissen tellen voor 1 punt mee.

Gratis inschrijven

Je kunt je met een team tot 14 februari inschrijven via de site van Sportvisserij Midwest Nederland. Deelname is gratis!