Vrijwilligersdiner 26 oktober: zorg dat je erbij bent!

Dinsdag, 6 oktober 2015

Dames en heren vrijwilligers van de AUHV: deze week ontvangt u allen een persoonlijke uitnodiging (per mail) voor het jaarlijkse vrijwilligersdiner op 26 oktober aanstaande.

Die avond staat in het teken van een diner en borrel met veel gezelligheid. Doorgaans worden allerlei verhalen van langs de waterkant met elkaar gedeeld en is het een mooie gelegenheid om je collega-vrijwilligers weer eens te spreken. Bovenal wordt namens de hele AUHV dank betuigd aan het groeiende 'vrijwilligersleger' van onze vereniging.

Vrijwilligers die een uitnodiging hebben ontvangen, zijn die avond vanaf 18:00 uur van harte welkom in restaurant De Roskam in Houten.

Namens onze penningmeester Henny het vriendelijke verzoek om even te laten weten (bij voorkeur per mail) of je die avond aanwezig bent. Mocht jij het idee hebben dat je (ten onrechte of per ongeluk) geen uitndoging hebt ontvangen, neem ook dan even contact op met Henny.

Tot dan!