Lid worden Karpergroep en aankomende wedstrijden

Vrijdag, 22 mei 2015

Vanaf nu is het mogelijk om 'officieel lid' GRATIS te worden van de AUHV Karpergroep! Je ontvangt daarmee de AUHV Karpergroep Nieuwsbrief, kun gratis naar informatie-avonden en blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

Het enige dat je hoeft te doen is dit online formuliertje in te vullen. Je bent dan lid van de AUHV Karpergroep en wij houden je vanaf dat moment op de hoogte:
  • Je ontvangt periodiek een nieuwsbrief met de laatste informatie over de karpervisserij binnen de AUHV;
  • Je wordt als eerste op de hoogte gehouden over uitzettingen/karperwedstrijden;
  • Er wordt in ieder geval jaarlijks een informatie-avond georganiseerd en je kunt als lid hier gratis heen
  • Het is helemaal gratis!

Wedstrijdorganisatie gevonden!

Onze recente oproep voor karpervissers die de organisatie van de karperwedstrijden op zich willen nemen, heeft zijn vruchten afgeworpen!

Zo'n foto geeft toch veel vertrouwen in een mooie wedstrijdorganisatie ;) (Foto: Facebook)

Michaëla van Driel en Paul Overdevest zullen een drietal karperwedstrijden organiseren voor de karpervissers onder jullie. De exacte data kun je alvast in je agenda zetten:
  • 10 t/m 12 juli
  • 4 t/m 6 september
  • 9 t/m 11 oktober
De locaties zullen nog gekozen worden. Mocht je ideeën hebben hiervoor dan kun je dit aangeven via karperwedstrijden@auhv.nl . Ook dit jaar wordt er in ieder geval op Strijkviertel gevist. De inschrijvingen zullen weer via deze website lopen, hou de site daarom goed in de gaten.

Lees ook: