Leren vliegvissen? Dit is je kans!

Donderdag, 7 mei 2015

AUHV Vliegvisgroep The Leader organiseert drie leerzame praktijkavonden, waar alle leden van de AUHV van harte welkom zijn. Dit is je kans om je worpen aan te leren of te verbeteren. De mannen van The Leader helpen je graag!

Je dient wel over een eigen uitrusting te beschikken, inclusief waadlaarzen.

Ook dit jaar, traditiegetrouw, organiseert de Vliegvisgroep The Leader aan het eind van het seizoen, 3 werpavonden voor de geïnteresseerde AUHV leden.

De werpavonden vinden op 27 mei en op 3 en 10 juni 2015 plaatst en beginnen om 19.30. Als oefenlocatie gebruiken wij ook dit jaar het recreatieterrein Tull en ‘t Waal (ingang Westzijde) bij het gelijknamige dorp aan de Lekdijk.

Op 27 mei en 3 juni 2015 richten wij ons op het enkelhandig werpen, en spelen wij geheel in op de wensen of de behoeftes van de deelnemers. Inventarisatie van deze wensen en behoeftes is daarbij van groot belang. Wil je aan de slag met de waterworpen? Of wil je juist meer aandacht besteden aan thema’s zoals afstand of precisie? Of aan specifieke truukworpen voor moeilijke omstandigheden? Geef dit s.v.p. van te voren aan ons door via f.gentili61@gmail.com

De avond van 10 juni 2015 willen wij geheel aan het dubbelhandig werpen besteden. Onder leiding van de ervaren tweehandig zalmvisser Hans Boomsluiter, kan men zijn (tweehandig)werpkunsten verbeteren of zelfs kennis maken met nieuwe worpen of werptechnieken.

Meenemen van eigen uitrusting en waadpak is wel een vereiste. Men kan zich via het volgende e-maildres aanmelden: f.gentili61@gmail.com

Tot aan de Lek!