Karpergroep zoekt wedstrijdleiding

Donderdag, 19 maart 2015

Het gaat goed met de Karpergroep bij de AUHV. Vorig jaar is de groep nieuw leven ingeblazen en dat heeft geresulteerd in de nodige activiteiten. Denk aan de Utrechtse karperwedstrijden, verschillende uitzettingen van karpers en er staat nog veel meer op stapel. En de mannen van de Karpergroep zijn op zoek naar hulp!

Hieronder de oproep van Gerben Koopmans van onze Karpercommissie:

In 2014 zijn door de karpercommissie twee karperwedstrijden georganiseerd op zowel de Haarrijnse Plassen als Strijkviertel. De wedstrijden waren populair onder de karpervissers en het koppel ‘Van Genderen en van Gelder’ won uiteindelijk dikverdiend de Utrechtse Karperkampioenschappen met een schitterende 30-er gevangen op Strijkviertel.

Voortzetting 2015

De karpercommissie zou graag de wedstrijden willen voortzetten in 2015, maar kan door o.a. gezinsuitbreiding niet aanwezig zijn bij de wedstrijden.

-> Welk koppel lijkt het leuk om de wedstrijdleiding op zich te nemen en in overleg met Gerben Koopmans de locaties/regels te bepalen? De wedstrijdleiding kan gewoon mee vissen voor de prijzen en hoeft alleen het parcours uit te zetten tijdens de wedstrijden en de prijsuitreiking te doen.

De karpercommissie zal een aantal zaken zelf regelen ter voorbereiding, uiteraard kan de wedstrijdleiding hier ook aan bijdragen:
  • Ontheffing vragen voor locaties in overleg met verschillende partijen(Recreatieschap/Gemeente)
  • Sponsoring
  • Inschrijving/betalingen wedstrijden
  • Updates op website www.auhv.nl
  • Materialen klaarzetten voor de wedstrijdleiding
Ik hoor graag van u via auhvkarper@hotmail.com

Gerben Koopmans
Karpercommissie AUHV