Wedstrijdprogramma 2012

Maandag, 20 februari 2012

De AUHV competitie 2012 kan weer beginnen! Het wedstrijdprogramma start namelijk op 14 april met een wedstrijd aan de Vecht in Oud-Zuilen. Alle data zijn inmiddels bekend.

De wedstrijdcommissie heeft zich weer hard gemaakt voor een prachtig programma, met mooie wateren die goed bereikbaar zijn. Er is nog net geen vangstgarantie, maar eerdere uitslagen geven hier wel hoop op.

Heb je nog iemand in je omgeving die mee wil doen aan deze gezellige competitie, geef hem/ haar dan op!

De competitie 2012 bestaat uit zes wedstrijden met de vaste hengel en zes wedstrijden vrije hengel. Bij elke wedstrijd verzamelen we om 7.30 uur, wordt er direct geloot en is het vissen van 8.30 tot 13.45 uur met vijftien minuten pauze.

-> Check de agenda

Namens de wedstrijdcommissie,