Opruimactie AUHV-vrijwilligers

Maandag, 17 november 2014

Vuil aan de waterkant is één van de grootste ergernissen van onder meer buurtbewoners, wandelaars en ook sportvissers. De AUHV heeft schoon water en een nette waterkant hoog in het vaandel staan en houdt dan ook regelmatig opruimacties.

Afgelopen zaterdag 15 November zijn enkele leden van de AUHV druk in de weer gewest om de oevers van de sierwateren in Houten te ontdoen van zwerfafval. Ook al maakt de gemeente Houten de parken en oevers regelmatig schoon, het is soms confronterend om te zien wat je op zo'n dag allemaal tegenkomt aan de waterkant.

De mannen hebben in korte tijd vier grote vuilzakken vol met vuil verzameld. Ook vonden de vrijwilligers een kleine vuilniszak gevuld met vuil die achtergelaten is door een visser.

Namens wijkbewoners, wandelaars, andere AUHV-leden en het AUHV-bestuur in het bijzonder: Mannen bedankt!

Leo Harmsen, bestuurslid 'operationele groep'

-> Ook een keer meehelpen bij dit soort activiteiten? Meld je eens aan als vrijwilliger!

Lees ook: